کد مطلب:314449 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:200

سی سال از این خواب می گذرد، هنوز عطر دلنشین آن خواب در وجودم لانه کرده است
2. مطلبی دیگر در خصوص زیارت كربلا

سال های گذشته، قبل از انقلاب یك شب در موقع اذان صبح در عالم خواب به زیارت حرم با صفای حسینی رفتم و در آن حال و هوا داخل ضریح مقدس شدم و از چند پله پائین رفته، سه قبر وجود داشت، آقایی با صلابت و جلالت در آن جا حضور



[ صفحه 395]



داشتند. سؤال كردم: فرمودند: قبر وسط، مدفن آقا حضرت سیدالشهدا علیه السلام است، دیگری مزار پرنور حضرت علی اكبر علیه السلام و دیگری مزار طفل شش ماهه امام حسین علیه السلام، حضرت علی اصغر علیه السلام است.

وقتی از حرم حسینی علیه السلام خارج شدم، به آن آقا گفتم: می شود به زیارت حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام هم برویم؟ فرمودند: ایشان را زیارت كردید، دیگر احتیاج به رفتن نیست كه ناگاه احساس كردم آن وجود مقدس حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام می باشند.

حدود سی سال از این خواب می گذرد و هنوز عطر دلنشین آن خواب در وجودم لانه كرده است و در سال 1379 شمسی وقتی سعادت نصیبم شد در موقع زیارت بارگاه حسینی آن جا را همان گونه مشاهده كردم كه در خواب دیده بودم، البته تنها فضای حرم و ضریح مقدس را، و الا داخل ضریح امكان نداشت.

خداوندا، به ما لطفی كن در این زمان كسانی كه راه حسینی را می روند و مظلوم واقع شده اند یاری كنیم تا ان شاءالله در مسیر و طریقت حسینی باشیم، آمین.

تذكری به ارادتمندان و خادمان حضرت سیدالشهداء علیه السلام

اگر می خواهیم مورد توجه خاص اهل بیت اطهار علیهم السلام قرار گیریم باید راه و روش آنان را در زندگی طی كنیم.

از مهم ترین ویژگی های ائمه ی اطهار علیهم السلام مبارزه با ظلم و ظالم بوده و ما هم كه خود را دوستدار و شیعه آن بزرگواران می شماریم، باید با همه وجود با ظالمان مبارزه كنیم و مظلومان را یاری نماییم.

اگر ظالم را یاری كنیم و بعد از ارادت اهل بیت اطهار علیهم السلام دم بزنیم دقیقا مخالف روش و سیره ی آن عزیزان عمل كرده ایم.

بیاییم این چند روزه ی دنیا را با سربلندی طی نموده و هیچ گاه در مقابل زورمداران سر خم ننماییم و همچون اول مظلوم عالم حضرت امیرالمؤمنان علیه السلام با ظالم در ستیز دائم باشیم.



[ صفحه 396]